Načini dostave

Prilikom webshop narudžbe odaberete jednu od opcija koje ujedno vrijede i za isporuke artikala i za kupnje u SD fizičkim poslovnicama:

  • Standardna dostava (za narudžbe do 199kn)
  • Besplatna dostava (za narudžbe veće od 199kn)
  • GLS dostava
  • Osobno preuzimanje
  • Gabaritna dostava (Zagreb/Split/Rijeka i okolica)
  • Gabaritna ALL-INCLUSIVE dostava (Zagreb i okolica)



Standardna dostava/Besplatna dostava

  • Info: Dostava na željenu adresu (do ulaza u objekt za male pakete ili do prve fizičke prepreke za vozilo za veće pakete).

  • Dostupnost: Republika Hrvatska
  • Cijena: 29 kn za narudžbe od 0-199 kn, 0 kn (besplatno) za narudžbe veće od 199 kn

Dostava se najčešće obavlja putem usluge Paket24 Hrvatske pošte uz mogućnost angažiranja i drugih dostavnh službi. Hrvatska pošta šalje obavijest o isporuci putem SMS-a na dan isporuke. Ako u trenutku isporuke niste na adresi dostavljač će u poštanskom sandučiću ostaviti obavijest (bijeli papirić), a pošiljka će biti upućena u najbliži isporučni poštanski ured. Detalji o isporuci u poštanskom uredu naznačeni su na obavijesti. Naselja sa ograničenjima mase do 2kg pogledajte ovdje

Naručeni proizvodi dostavljaju se do ulaza u stambeni objekt. Ako se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije obvezan nositi proizvode do kata na kojem se nalazi kupac, već do ulaza u zgradu. Bijela tehnika, televizori većih dijagonala i ostali uređaji velikih gabarita, dostavljaju se do ulaza u objekt ili do prve prepreke za vozilo.

Informacije o trenutnom statusu vaše narudžbe i MP račun u elektronskom formatu, nakon otpreme pošiljke, kupac dobiva e-mailom od Sancta Domenica d.o.o. Dostavna služba će također mailom, pozivom ili SMS-om kontaktirati kupca oko detalja dostave narudžbe. Kako bi osigurali kvalitetniju komunikaciju između kupca i dostavljača, djelatnici web shopa dostavnim službama daju i telefonski broj koji je kupac naveo prilikom registracije/kupnje.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je paket dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. U slučaju oštećenja ili umanjenja sadržaja pošiljke primatelj ili druga ovlaštena osoba mora podnijeti prigovor odmah pri dostavi pošiljke dostavljaču popunjavanjem obrasca Zapisnik o šteti koji posjeduje sam dostavljač. Sva druga eventualna oštećenja i nepravilnosti potrebno je javiti odmah nakon preuzimanja i prije same upotrebe na email adresu podrska@sancta-domenica.hr a naknadne reklamacije ne uvažavamo. Roba je osigurana od gubitka i oštećenja u dostavi. Ukoliko kupac ne preuzme proizvod ili odbije preuzeti proizvod bez valjanog razloga, Sancta Domenica zadržava pravo zahtijevati nadoknadu troškova manipulacije, transporta i drugih mogućih troškova.

Ako kupac, nakon što je roba poslana, u očekivanom vremenu ne primi robu ili obavijest o isporuci, ima pravo o tome obavijestiti Sancta Domenicu kako bi se poduzelo traženje pošiljke ili kako bi se poslala zamjenska pošiljka. U slučaju kašnjenja zbog više sile (izgubljeni proizvodi, oštećeni proizvodi u dostavi i u distribucijskom centru partnera, koje je isti vratio web shopu www.sancta-domenica.eu bez isporuke kupcu i sl.) Sancta Domenica d.o.o. ne preuzima odgovornost na „prvi rizik“ i obvezuje se poslati zamjenski proizvod u najkraćem mogućem roku.

GLS dostava

  • Info:GLS dostava na željenu adresu (do ulaza u objekt, moguća samo za male pakete).
  • Dostupnost: Republika Hrvatska
  • Cijena: 29 kn

Dostava se obavlja putem dostavne službe GLS. Ovaj tip dostave nije moguć za televizore, hladnjake, perilice rublja i posuđa, štednjake te ostale artkle većih gabarita ili mase preko 40kg. U slučaju odabira GLS dostave za taj tip artikala pošiljka će biti poslana alternativnom dostavnom službom.

Obavijest o isporuci šalje se SMS-om prilikom izrade naljepnice paketa (priprema za dostavu) i na dan dostave sa točnim vremenskim intervalom dostave i telefonskim kontaktom kurira kako bi se u slučaju potrebe mogli čuti s njim. Uz 3 pokušaja dostave na adresu imate pravo i na: isporuku paketa u drugom terminu, isporuku na drugoj adresi bilo gdje u HR, ovlaštenje da se paket preda drugoj osobi, isporuku paketa u PaketShop poslovnicu – isključivo po nalogu primatelja ili pošiljatelja. Popis svih aktivnih PaketShop poslovnica možete vidjeti ovdje Naselja sa ograničenjim i raspored dostave na otoke pogledajte ovdje

Informacije o trenutnom statusu vaše narudžbe i MP račun u elektronskom formatu, nakon otpreme pošiljke, kupac dobiva e-mailom od Sancta Domenica d.o.o. Dostavna služba će također mailom, pozivom ili SMS-om kontaktirati kupca oko detalja dostave narudžbe. Kako bi osigurali kvalitetniju komunikaciju između kupca i dostavljača, djelatnici web shopa dostavnim službama daju i telefonski broj koji je kupac naveo prilikom registracije/kupnje.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je paket dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. U slučaju oštećenja ili umanjenja sadržaja pošiljke primatelj ili druga ovlaštena osoba mora podnijeti prigovor odmah pri dostavi pošiljke dostavljaču popunjavanjem obrasca Zapisnik o šteti koji posjeduje sam dostavljač. Sva druga eventualna oštećenja i nepravilnosti potrebno je javiti odmah nakon preuzimanja i prije same upotrebe na email adresu podrska@sancta-domenica.hr a naknadne reklamacije ne uvažavamo. Roba je osigurana od gubitka i oštećenja u dostavi. Ukoliko kupac ne preuzme proizvod ili odbije preuzeti proizvod bez valjanog razloga, Sancta Domenica zadržava pravo zahtijevati nadoknadu troškova manipulacije, transporta i drugih mogućih troškova.

Ako kupac, nakon što je roba poslana, u očekivanom vremenu ne primi robu ili obavijest o isporuci, ima pravo o tome obavijestiti Sancta Domenicu kako bi se poduzelo traženje pošiljke ili kako bi se poslala zamjenska pošiljka. U slučaju kašnjenja zbog više sile (izgubljeni proizvodi, oštećeni proizvodi u dostavi i u distribucijskom centru partnera, koje je isti vratio web shopu www.sancta-domenica.eu bez isporuke kupcu i sl.) Sancta Domenica d.o.o. ne preuzima odgovornost na „prvi rizik“ i obvezuje se poslati zamjenski proizvod u najkraćem mogućem roku.



Gabaritna dostava

  • Info: Dostava sa nošenjem artikala u stan, kuću, poslovni prostor, neovisno o broju samih artikala, u roku 1 – 5 radnih dana (za artikle koji su dostupni isključivo na skladištu dobavljača - do 10 radnih dana)
  • Dostupnost: Zagreb/Split/Rijeka i okolica
  • Cijena: 99 kn

Usluga se obavlja putem odabranih specijaliziranih dostavnih službi za ovakvu vrstu usluge u svakoj regiji, te uključuje dostavu bilo kojeg uređaja, neovisno o broju samih artikala, u roku 1 – 5 radnih dana (za artikle koji su dostupni isključivo na skladištu dobavljača - do 10 radnih dana), za webshop narudžbe i za kupnju u fizičkim poslovnicama, ISKLJUČIVO za dostavne adrese u Zagreb, Splitu i Rijeci te okolicama tih gradova. Ako je ispod naziva proizvoda na Web stranici naveden dulji rok isporuke, u tom slučaju se primjenjuje rok isporuke koji je naveden na razini svakog pojedinačnog proizvoda.

Gabaritna dostava uključuje unos do bilo kojeg kata ukoliko postoji lift u zgradi u koji kupljeni proizvod svojim dimenzijama/obujmom stane.

Napomena; Ova usluga ne uključuje unos uređaja u prostor na određeni kat, bez upotrebe lifta. Za takvu potrebu, molimo odabrati opciju Gabaritne ALL-INCLUSIVE dostave, koja uključuje i unos SBS hladnjaka, hladnjaka širine veće od 70cm i teže od 90 kg bez lifta do max. 5 kata zgrade, te opcionalno spajanje uređaja na dovod/odvod vode, te odvoz i zbrinjavanje starog uređaja.



Gabaritna ALL-INCLUSIVE dostava

  • Info: Dostava sa unošenjem artikala u prostor korisnika, do max. 5 kata bez upotrebe lifta, ili bilo koji kat sa liftom, uz opcionalnu instalaciju i odvoz starog uređaja
  • Dostupnost: Zagreb i okolica
  • Cijena: 399 kn

Usluga se obavlja putem odabranih specijaliziranih dostavnih službi za ovakvu vrstu usluge u svakoj regiji, te uključuje dostavu bilo kojeg uređaja, neovisno o broju samih artikala, u roku 1 – 5 radnih dana (za artikle koji su dostupni isključivo na skladištu dobavljača - do 10 radnih dana), za webshop narudžbe i za kupnju u fizičkim poslovnicama, ISKLJUČIVO za dostavne adrese u Zagrebu i okolici. Ako je ispod naziva proizvoda na Web stranici naveden dulji rok isporuke, u tom slučaju se primjenjuje rok isporuke koji je naveden na razini svakog pojedinačnog proizvoda.

Gabaritna ALL-INCLUSIVE dostava uključuje unos do 5.kata ukoliko ne postoji lift u zgradi, ili na bilo koji kat, ako u zgradi postoji lift u koji kupljeni proizvod svojim dimenzijama/obujmom stane. Ova usluga UKLJUČUJE unos do 5. kata bez lifta i za SBS hladnjake, hladnjake širine veće od 70cm i težih od 90 kg. Usluga opcionalno po želji kupca uključuje i spajanje uređaja na dovod/odvod vode (odnosi se na samostojeće hladnjake i perilice/sušilice rublja) , te odvoz i zbrinjavanje starog uređaja. Usluga instalacije se ne odnosi na ugradbene uređaje.

Napomena: dostavu/uslugu neće biti moguće izvršiti ukoliko postoje opravdani razlozi na licu mjesta (uska stubišta, niski stropovi, stubišta bez ograde i slično).



Osobno preuzimanje

  • Info: osobno preuzimate uređaj, u odabranoj SD poslovnici, prema dogovoru sa našim operaterima
  • Dostupnost: SD Poslovnice
  • Cijena: besplatno

Isporuka se vrši u SD poslovnici gdje su naručeni proizvodi trenutno dostupni i koja je odabrana od strane korisnika u završnim koracima narudžbe (info o dobavljivosti po poslovnicama je navedena na stranici svakog artikla).

Za narudžbe napravljene petkom iza 15h, vikendom i praznikom preuzimanje je moguće sljedeći radni dan (od ponedjeljka do petka).

Naši operateri će Vas kontaktirati kada je osobno preuzimanje u SD poslovnici najranije moguće.

Osobno preuzimanje robe nije moguće na SD centralnom skladištu.