Uvjeti kupnje

Uvjeti korištenja putem internet trgovine Sancta Domenica

Informacije o trgovačkom društvu

Sancta Domenica d.o.o.
Dr. Franje Tuđmana 69
10431 Sveta Nedelja
email web trgovine: podrska@sancta-domenica.hr
tel: +385 72 33 69 55
faks: +385 1 3369 556

Sancta Domenica društvo s ograničenom odgovornošću za trgovinu i usluge
IBAN HR2724020061100016402
Društvo upisano u registar Trgovačkog suda u Zagrebu pod brojem 080340661
MB 01490206
OIB/PDV ID HR35409850545
Temeljni kapital društva 2.170.000,00 kuna, uplaćen u cijelosti
Uprava: direktorica Vesna Ramljak zastupa društvo samostalno i pojedinačno

 

Potrošač, u svojstvu kupca, sklapa ugovor o kupoprodaji s društvom Sancta Domenica d.o.o., Dr. Franje Tuđmana 69, 10431 Sveta Nedelja (dalje u tekstu: Prodavatelj) u svojstvu prodavatelja.

Pravne osobe kao kupci podliježu primjeni Zakona o obveznim odnosima i Zakona o elektroničkoj trgovini, te se na njih ne primjenjuje Zakon o zaštiti potrošača.

Na pravne osobe kao kupce ne odnose se odjeljci ovih Uvjeta korištenja o materijalnim nedostatcima Proizvoda, reklamaciji i pravu na jednostrani raskid. U navedenim slučajevima primjenjuju se relevantne odredbe Zakona o obveznim odnosima i Zakona o elektroničkoj trgovini. Prodavatelj može prema svome izboru pravnoj osobi omogućiti u svakom konkretnom slučaju prava koja ima kupac koji je potrošač.

Sklapanje ugovora o kupoprodaji putem web stranice www.sancta-domenica.hr regulirano je u skladu sa zakonskim odredbama uzimajući u obzir naročito načela i odredbe direktiva i uredaba Europske unije. Sklapanje ugovora putem web stranice www.sancta-domenica.hr predstavlja sklapanje ugovora na daljinu.

Ovi Uvjeti korištenja predstavljaju i predugovornu obavijest na način kako je ista regulirana Zakonom o zaštiti potrošača.

Sredstva daljinske komunikacije jesu sva sredstva koja se bez istodobne fizičke prisutnosti trgovca i potrošača mogu koristiti za sklapanje ugovora na daljinu, kao što je internet i elektronička pošta.

 

Značenje izraza navedenih u ovim Uvjetima korištenja

  • Prodavatelj - trgovačko društvo  Sancta Domenica d.o.o., Dr. Franje Tuđmana 69, 10431 Sveta Nedelja, OIB: HR35409850545 koji djelatnost maloprodaje električne i elektroničke opreme obavlja pod nazivom „Sancta-Domenica“
  • www.sancta-domenica.hr - web stranica u vlasništvu Prodavatelja 
  • SD trgovina – poslovnica Prodavatelja
  • Kupac - svaka osoba koja je nakon pregleda i odabira proizvoda ili usluge izvršila registraciju svojih podataka te naručila proizvod ili uslugu
  • Korisnik "Sancta-Domenica" – svaka osoba koja web stranicu „sancta-domenica.hr“ koristi u svrhu ostvarivanja kupnje proizvoda oglašenih na istoj ili dobivanja informacija o pojedinom proizvodu
  • Korištenje „ sancta-domenica.hr “ – pristup stranici www.sancta-domenica.hr radi dobivanja informacija o sadržaju iste i/ili ostvarivanja web trgovina
  • Online kupnja ili web trgovina – ostvarivanje kupnje proizvoda putem „ sancta-domenica.hr “
  • Proizvodi – svi proizvodi koji su istaknuti na „ sancta-domenica.hr “, a koje je moguće kupiti putem web trgovina

 

Opće odredbe Uvjeta korištenja

  1. Nositelj svih prava na internet stranici  www.sancta-domenica.hr je trgovačko društvo Sancta Domenica d.o.o. Sve Kupce koji obavljaju narudžbu putem web stranice Prodavatelja upućujemo da se upoznaju s Uvjetima korištenja Prodavatelja. Za Kupca će biti važeći oni Uvjeti korištenja koji su na snazi u trenutku sklapanja Ugovora s Prodavateljem. Kupac će označavanjem potvrditi na za to predviđenom mjestu prilikom narudžbe da Uvjete korištenja u cijelosti razumije i prihvaća. Uvjeti korištenja će biti dostavljeni Kupcu na njegovu e-mail adresu u pdf formatu. U slučaj postojanja nejasnoća u Uvjetima korištenja, Kupac se može obratiti Prodavatelju.
  2. Korisnike upućujemo da se prije same kupovine upoznaju sa ovim Uvjetima korištenja te da iste redovno provjeravaju, kako bi bili upoznati sa svim pravima i obvezama, a u slučaju postojanja nejasnoća mogu se obratiti Prodavatelju.
  3. Ovi Uvjeti korištenja primjenjuju se na prava i obveze koja se odnose na kupnju proizvoda ili usluga putem web trgovine Prodavatelja te prava i obveze koje proizlaze iz sklapanja Ugovora o prodaji na daljinu (u daljnjem tekstu: Ugovor) između potrošača kao krajnjeg kupca i web trgovine Prodavatelja, smatraju se sastavnim dijelom takvih ugovora u odnosu na uvjete i način naručivanja proizvoda, cijene proizvoda, načina plaćanja, jamstva, reklamacija i povrata, dostave, zaštite tajnosti osobnih podataka i druga pitanja vezana uz korištenje „ www.sancta-domenica.hr “ i online kupnje.
  4. Putem „ www.sancta-domenica.hr “ moguće je izvršiti kupnju proizvoda koji se dostavljaju samo na području Republike Hrvatske .
  5. Kupac može biti samo punoljetna i poslovno sposobna osoba. Ugovor u ime i za račun maloljetnika i potpuno poslovno nesposobne osobe mogu zaključiti njihovi zakonski zastupnici ili skrbnici, a djelomično poslovno sposobne osobe ugovor mogu zaključiti samo uz suglasnost njihovog zakonskog zastupnika ili skrbnika.  Za postupanje suprotno ovoj odredbi Prodavatelj ne snosi nikakvu odgovornost.
  6. Korisnici „ sancta-domenica.hr “ dužni su dati točne, važeće i potpune osobne podatke prilikom ispunjavanja registracijskog obrasca. Prodavatelj ne odgovara za nedostatke i greške do kojih može doći zbog toga što Korisnik nije dao točne, važeće i potpune osobne podatke prilikom ispunjavanja registracijskog obrasca.
  7. Prodavatelj je ovlašten, bez prethodne obavijesti, mijenjati sadržaj ovih Uvjeta korištenja, asortiman proizvoda, cijene istih, druge podatke vezane uz web shop kao i sav ostali sadržaj „ sancta-domenica.hr “ zbog čega su Korisnici „ sancta-domenica.hr “ dužni prilikom svake posjete istoj web stranici pregledati sadržaj iste. Suprotno postupanje oslobađa Prodavatelja bilo kakve odgovornosti. Navedene promjene stupaju na snagu objavom na www.sancta-domenica.hr internet stranici.
  8. Prodavatelj se oslobađa svake odgovornosti za štetu koja bi mogla nastati na uređajima koji omogućuju pristup www.sancta-domenica.hr i podatcima pohranjenim na istim uređajima prilikom korištenja www.sancta-domenica.hr ukoliko je ista nastala uslijed protupravnih radnji trećih osoba, računalnih virusa i sl. te drugih slučajeva za koje nije odgovoran Prodavatelj. Također, Prodavatelj je oslobođen svake odgovornosti u slučaju nastanka okolnosti koje onemogućavaju korištenje www.sancta-domenica.hr.
  9. Radi otvorene prirode ove mrežne stranice i mogućnosti pogrešaka u pohrani i prijenosu digitalnih podataka ne jamčimo za točnost i sigurnost informacija koje se prenose ili prikupljaju putem ove internetske stranice, osim ako je izričito drukčije navedeno na ovoj mrežnoj stranici. Sancta Domenica zadržava pravo pogreške u opisu i slici proizvoda koje su postavljene prema informacijama od strane proizvođača.
  10. Prodavatelj sve materijale, fotografije i tekst postavlja na web stranicu u dobroj namjeri kako bi kupcu olakšali odabir prilikom kupovine. Prodavatelj ne jamči da fotografije proizvoda u potpunosti odgovaraju izgledu samog proizvoda. Prodavatelj zadržava pravo pogreške u opisu i slici proizvoda koje su postavljene prema informacijama od strane proizvođača, kako je opisano u prethodnom stavku. Moguće su razlike stvarnog proizvoda i fotografije proizvoda te opisanog proizvoda na ovim stranicama, ukoliko proizvođač izmijeni neku od karakteristika ili sadržaj proizvoda. Svi opisi se redovito i detaljno provjeravaju.
  11. Ulažemo u razvoj procesa davanja recenzija. Ne prakticiramo niti potičemo podnošenje lažnih potrošačkih recenzija ili preporuka, ili naručivanje od druge pravne ili fizičke osobe da ih podnese, ili pogrešno predstavljanje potrošačkih recenzija ili društvenih preporuka radi promocije proizvoda. Naše recenzije podliježu procesu provjere identiteta korisnika, te ulažemo napore da objavljene recenzije potječu od potrošača koji su proizvod doista koristili ili kupili. Na recenzije ostavljene putem Google i Facebook računa, nemamo utjecaj te ne možemo utjecati na njihove tehničke postavke u pogledu verifikacije identiteta korisnika koji daju recenzije.

 

Web trgovina – sklapanje i raskid ugovora o prodaji

  1. Online kupnja može se ostvariti registracijom na za to predviđenom mjestu na www.sancta-domenica.hr ili kao gost, pri čemu će kupac unijeti podatke o email adresi i adresi za dostavu. Prilikom ispunjavanja registracijskog obrasca kupac je dužan dati točne, važeće i potpune osobne podatke. Za izvršavanje narudžbe sijedite postupak online kupnje i kliknite na odgovarajuću tipku kojem ćete završiti narudžbu (Nastavi na plaćanje/ Potvrdi i naruči). Nakon toga ćete primiti e-poštu s potvrdom primitka sadržaja vaše narudžbe („Potvrda o primitku narudžbe”). Obavijestit ćemo vas putem e-pošte da je narudžba prihvaćena i poslana („Potvrda narudžbe”).
  2. Kupac je ovlašten izabrati mogućnost da ga Prodavatelj informira o novim proizvodima, proizvodima na akciji sl. (newsletter). Nakon uspješno obavljene registracije (pravilno popunjeni svi traženi podatci) na e-mail Kupca biti će dostavljena obavijest o uspješnoj registraciji.
  3. Proizvodi koje je moguće kupiti oglašeni su na www.sancta-domenica.hr a uz svaki proizvod navedeni su podatci o specifikaciji proizvoda, cijeni. Cijena i uvjeti dostave navedeni su pod “Načini dostave”.
  4. Odabir željenog proizvoda vrši se  spremanjem u „košaricu“ klikom na link „Košarica“. Prihvaćanje narudžbe proizvoda ovisi o dostupnosti. U skladu s tim zadržavamo pravo u slučaju poteškoća vezanih uz dostavu proizvoda ili nedostatka artikala na skladištu, ponuditi vam zamjenski proizvod iste ili više kvalitete i vrijednosti. Ako ne želite naručiti zamjenski proizvod, vratit ćemo vam plaćeni iznos.
  5. U „košarici“ se nalaze svi proizvodi koje je Kupac odabrao za kupnju zajedno sa cijenom proizvoda i cijenom dostave te ukupnom cijenom (uključen PDV). Ukoliko Kupac želi nastaviti sa kupnjom odabire link  „Nastavi na odabir adrese“, a sustav ga dalje automatski vodi do stranice „Narudžba“ na kojoj je potrebno potvrditi podatke koje je kupac dao prilikom registracije, adrese dostave,  potvrditi ili eventualno izmijeniti dostavu računa i odabir načina plaćanja (virmansko plaćanje, plaćanje pouzećem, plaćanje kreditnom karticom ili Plaćanje putem Keks Pay-a). Detalji računa se mogu promijeniti u odnosu da li račun prima fizička osoba ili pravna. Ako račun prima pravna osoba potrebno je da kupac unese sve tražene podatke.
  6. Zadržavamo pravo uklanjanja bilo kojeg proizvoda s ove mrežne stranice u bilo kojem trenutku, kao i uklanjanja ili izmjene materijala ili sadržaja iste. Iako ćemo uvijek učiniti sve što je moguće da bismo obradili sve narudžbe, postoje izvanredne okolnosti koje nas tjeraju da odbijemo obraditi narudžbu nakon što smo poslali Potvrdu o primitku narudžbe. Zadržavamo pravo da to učinimo u bilo kojem trenutku.
  7. Po izvršenju naprijed navedenih koraka web trgovine i odabirom „Nastavi na plaćanje/ Potvrdi i naruči“ na stranici „Narudžba“, sustav automatski vodi Kupca na stranicu „Potvrda primitka narudžbe“, a na kojoj se nalaze podatci o broju narudžbe, plaćanju  kao i obavijest o odaslanju potvrdnog maila koji sadrži ponudu prodaje odabranih proizvoda te obavijest o e-mail adresi i besplatnom broju telefona putem kojih Kupac može dobiti sve potrebne informacije.  Ako je Kupac odabrao kartično plaćanje klik na „Nastavi na plaćanje/ Potvrdi i naruči“ vodi ga na unos podataka vezanih za plaćanje karticom. Također može odabrati i plaćanje na rate beskamatno ukoliko je to plaćanje moguće sa karticom kojom plaća.

Cijena

  1. Cijene proizvoda su maloprodajne. Cijene proizvoda i cijene dostave izražene su u kunama te je u istima sadržan pripadajući PDV. Prodavatelj istaknute cijene ažurira na dnevnoj bazi zbog čega postoji mogućnost da cijene u trgovini budu različite od cijena na „www.sancta-domenica.hr“ no sve navedene cijene vrijede za kupovinu online neovisno o eventualnoj cijeni za isti proizvod u trgovini.
  2. Cijene pojedinih usluga Prodavatelja (SD+ usluge kao npr. usluga osiguranja od loma ekrana, usluga produljenog održavanja) mogu biti izražene su u postotku te konačni iznos ovisi o cijeni proizvoda (redovnoj ili akcijskoj maloprodajnoj cijeni, bez uključenih promo popusta) uz koju je usluga vezana.
  3. Prodavatelj je ovlašten mijenjati cijene bez prethodne obavijesti kao što je ovlašten bez prethodne obavijesti mijenjati cijene isključivo za web shop. Također, Prodavatelj je ovlašten bez prethodne obavijesti odrediti cijenu nižu od redovne za pojedini proizvod, grupu proizvoda i/ili za sve proizvode, kao i za određeni način plaćanja, a što obuhvaća, među ostalim, akcijsku prodaju, rasprodaju, sezonsko sniženje, prodaju proizvoda s greškom i prodaju proizvoda kojima istječe rok uporabe. Navedene pogodnosti mogu biti isključive za web kupovinu što će Kupcu biti naznačeno prije same kupovine.
  4. Cijena proizvoda bit će ona koja je navedena u svakom trenutku na našoj mrežnoj stranici, osim u slučaju očite pogreške. Iako poduzimamo sve kako bismo osigurali da su cijene navedene na mrežnoj stranici ispravne, može doći do pogreške. Ako otkrijemo grešku u cijeni nekog proizvoda koji ste naručili, obavijestit ćemo vas što je prije moguće i dati vam mogućnost potvrđivanja narudžbe po ispravnoj cijeni ili otkazivanja narudžbe. Ako nismo u mogućnosti da vam se javimo, narudžba će se smatrati otkazanom, a svi plaćeni iznosi bit će vam nadoknađeni u cijelosti.
  5. Nismo dužni prodati vam neki proizvod po pogrešno navedenoj nižoj cijeni (čak i kada smo poslali Potvrdu o primitku narudžbe) ako je greška u cijeni očita i nedvojbena i mogli ste razumno shvatiti da cijena nije točna.

 

 

 

Plaćanje

Plaćanje kupljenih proizvoda kupac može izvršiti putem platnih kartica (jednokratno i na rate), virmanskom uplatom, pouzećem (gotovinom po primitku pošiljke na dogovorenu adresu) i putem Keks Pay-a.

Kartično plaćanje se smatra izvršenim u trenutku primitka autorizacije od strane izdavatelja kartice, virmansko plaćanje se smatra potvrđenim u trenutku primitka uplate na žiro-račun Prodavatelja.

- Erste: HR2724020061100016402

- PBZ: HR5223400091100224412

- ZABA: HR9323600001101354835

- RBA: HR8924840081107512931

- OTP: HR6524070001100480761

 

Dostava

  1. Proizvodi koji su plaćeni će biti isporučeni Kupcu u roku prikazanom u koracima kupnje nakon narudžbe. Podložno dostupnosti i osim u izvanrednim okolnostima, nastojat ćemo narudžbu koja se sastoji od proizvoda navedenih u “Potvrdi narudžbe” isporučiti prije datuma navedenog u toj potvrdi, ili, ako nije naveden datum dostave, u procijenjenom vremenskom okviru navedenom prilikom odabira načina isporuke, a u svakom slučaju u roku od najviše 30 dana od datuma e-pošte “Potvrda narudžbe ”. Ukoliko želite dogovoriti odgovarajući termin dostave, molimo Vas da to napišete u polje „Vaš komentar“ u zadnjim koracima zaključivanja narudžbe, kako bi mogli Vašu želju prenijeti dostavnoj službi.
  2. Nakon obrade narudžbe, Kupac dobiva obavijest na mail sa MP računom u trenutku otpreme pošiljke sa SD skladišta, a nakon toga i informaciju o statusu njegove pošiljke od strane dostavne službe.
  3. Dostavu vrši Prodavatelj (putem svojih djelatnika) ili angažiranjem renomirane dostavne (kurirske) službe. Redovna dostava se vrši do ulaza u stambeni objekt željene adrese. Ukoliko se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije dužan nositi robu do kata na kojem se nalazi kupac već do ulaza u zgradu. Bijela tehnika i veliki gabaritni uređaji dostavljaju se do ulaza u objekt ili do prve prepreke zbog korištenja ručnog paletara. Odabirom gabaritne dostave i instalacije, omogućen je unos u stan, instalacija uređaja i odvoz starog uređaja. Opcija osobnog preuzimanja u SD trgovini, moguća je tek nakon što korisnika kontaktira djelatnik SD da je narudžba spremna za isporuku.
  4. U slučaju da kupljeni Proizvod Prodavatelj nije u mogućnosti isporučiti u navedenim rokovima, o tome će obavijestiti Kupca radi dogovora o novom roku isporuke. U ovom slučaju Kupac ima pravo i na raskid Ugovora.
  5. Kupac svojim potpisom pri preuzimanju potvrđuje da je preuzeo paket (ili pakete) u neoštećenom stanju. Nakon što Kupac preuzme paket, dostavna služba ne odgovara za eventualne reklamacije, oštećenja ili umanjenje sadržaja preuzetog paketa, osim uz dokaz da oštećenje nije nastalo nakon uručenja.
  6. U slučajevima kada je Kupcu isporučen Proizvod različit od onog kojeg je kupio, isti ima pravo na isporuku naručenog Proizvoda, a ukoliko to nije moguće Kupac ima pravo na povrat novca u iznosu plaćene cijene proizvoda, cijene dostave i naknadu troškova povrata proizvoda te je dužan vratiti krivo dostavljen proizvod.
  7. Prilikom dostave, uz kupljeni Proizvod, Kupac dobiva sve isprave koje prate proizvod (korisnički priručnik, jamstveni list), račun, te potvrdu o primitku pošiljke koju je obvezan potpisati. Potpisom na potvrdi o primitku pošiljke smatra se da je proizvod preuzet bez vanjskih vidljivih oštećenja.
  8. Cijene dostave istaknute su na www.sancta-domenica.hr i u njima je sadržan pripadajući PDV.
  9. Dostava se vrši samo na području Republike Hrvatske.

 

Jamstvo i servisi

  1. Za svaki proizvod iz asortimana Prodavatelja koji je oglašen na www.sancta-domenica.hr kupac ostvaruje prava iz jamstva prema jamstvenom listu određenog proizvoda kojeg Kupac dobiva zajedno sa kupljenim proizvodom.
  2. Podatci o ovlaštenim servisima kupljenog proizvoda nalaze se jamstvenom listu kojeg kupac dobiva zajedno sa kupljenim proizvodom.
  3. Kupac može ostvarivati i prava temeljem dodatnih, komercijalnih jamstava (SD+ usluge produljenog održavanja i/ili usluge osiguranja od loma ekrana, jamstva proizvođača i slično), a koje su vidljive u opisu proizvoda.
  4. Kada Kupac ostvaruje prava iz jamstva, a što mora biti u skladu sa jamstvenim listom, tada isti reklamaciju ima pravo podnijeti Prodavatelju na u ovim uvjetima naznačenu e-mail adresu i/ili adresu sjedišta Prodavatelja, u kojim slučajevima će Kupca kontaktirati Prodavatelj, odnosno ima pravo reklamaciju podnijeti u prodajnim trgovinama „Sancta Domenica“.

 

Odgovornost Prodavatelja za materijalne nedostatke Proizvoda i reklamacije

Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke Proizvoda, sukladno primjenjivim propisima.

Kupac je obvezan obavijestiti Prodavatelja o postojanju vidljivih nedostataka u roku od dva mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak, a najkasnije u roku od dvije godine od prijelaza rizika na Kupca.

Kad se nakon primitka stvari od strane Kupca pokaže da stvar ima neki nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari, Kupac je dužan, pod prijetnjom gubitka prava, o tom nedostatku obavijestiti Prodavatelja u roku od dva mjeseca računajući od dana kad je nedostatak otkrio.

Prodavatelj ne odgovara za nedostatke koji se pokažu pošto proteknu dvije godine od predaje Proizvoda.

Materijalni nedostaci za koje Prodavatelj odgovara
(1) Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke stvari koje je ona imala u trenutku prijelaza rizika na Kupca, bez obzira je li mu to bilo poznato.
(2) Prodavatelj odgovara i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na Kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga.
(3) Predmnijeva se da je nedostatak koji se pojavio u roku od godine od prijelaza rizika postojao u vrijeme prijelaza rizika, osim ako Prodavatelj ne dokaže suprotno ili suprotno proizlazi iz naravi stvari ili naravi nedostatka.

Prodavatelj ne odgovara za neznatan materijalni nedostatak.

Nedostatak postoji:

  1. ako stvar ne odgovara opisu, vrsti, količini i kvaliteti odnosno nema funkcionalnost, kompatibilnost, interoperabilnost i druge značajke kako je utvrđeno ugovorom o kupoprodaji,
  2. ako stvar nije prikladna za bilo koju posebnu namjenu za koju je potrebna kupcu i s kojom je kupac upoznao prodavatelja najkasnije u trenutku sklapanja ugovora te u odnosu na koju je prodavatelj dao pristanak,
  3. ako stvar nije isporučena sa svom dodatnom opremom i uputama, uključujući upute za instalaciju, kako je utvrđeno ugovorom o kupoprodaji ili
  4. ako stvar nije isporučena s ažuriranjima kako je utvrđeno ugovorom o kupoprodaji.
  5. ako stvar nije prikladna za upotrebu u svrhe za koje bi se stvar iste vrste uobičajeno koristila, uzimajući u obzir sve propise Europske unije i propise Republike Hrvatske, tehničke standarde ili, ako takvih tehničkih standarda nema, primjenjive kodekse ponašanja u određenom području ako oni postoje,
  6. ako stvar ne odgovara kvaliteti i opisu uzorka ili modela koji je prodavatelj stavio na raspolaganje kupcu prije sklapanja ugovora,
  7. ako stvar nije isporučena s dodatnom opremom, uključujući ambalažu, upute za instalaciju ili druge upute, čiji primitak kupac može razumno očekivati,
  8. ako stvar ne odgovara količini ili nema ona svojstva i druge značajke, uključujući one koje se odnose na trajnost, funkcionalnost, kompatibilnost i sigurnost, koji su uobičajeni za stvar iste vrste i koje kupac može razumno očekivati s obzirom na prirodu stvari te uzimajući u obzir sve javne izjave koje su dali prodavatelj ili druge osobe u prethodnim fazama lanca transakcija, uključujući proizvođača, ili koje su dane u njihovo ime, osobito u oglašavanju ili označivanju,
  9. ako je stvar nepravilno instalirana odnosno montirana, a usluga instalacije odnosno montaže čini dio ugovora o kupoprodaji i obavio ju je prodavatelj ili osoba za koju on odgovara ili
  10. ako je stvar za koju je bilo predviđeno da je instalira odnosno montira kupac nepravilno instalirana odnosno montirana od strane kupca, a nepravilna instalacija odnosno montaža posljedica je nedostatka u uputama koje je dostavio prodavatelj ili, u slučaju stvari s digitalnim elementima, koje je dostavio prodavatelj ili dobavljač digitalnog sadržaja ili digitalne usluge.

Ako je Kupac na temelju izjava proizvođača ili njegova predstavnika očekivao postojanje određenih svojstava stvari, nedostatak se ne uzima u obzir ako Prodavatelj  nije znao niti morao znati za te izjave, ili su te izjave bile opovrgnute do trenutka sklapanja ugovora ili one nisu utjecale na odluku Kupca da sklopi ugovor.


Nedostaci za koje Prodavatelj ne odgovara
(1) Prodavatelj ne odgovara za nedostatke ako su u trenutku sklapanja ugovora bili poznati Kupcu ili mu nisu mogli ostati nepoznati.
(2) Prodavatelj odgovara i za nedostatke koje je kupac mogao lako opaziti ako je izjavio da stvar nema nikakve nedostat­ke ili da stvar ima određena svojstva ili odlike.

Pregled stvari i vidljivi nedostaci

Kupac nije obvezan pregledati stvar niti je dati na pregled, ali je obvezan obavijestiti prodavatelja o postojanju vidljivih nedostataka u roku od dva mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak.

Ako se utvrdi postojanje materijalnog nedostatka Prodavatelj može imati jednu od sljedećih obveza, sve u skladu sa odredbama Zakona o obveznim odnosima prema izboru potrošača:

  • uklanjanje nedostatka,
  • predaja drugog proizvoda bez nedostatka,
  • sniženje cijene.

Kupac može raskinuti ugovor samo ako je prethodno dao Prodavatelju naknadni primjereni rok za ispunjenje ugovora.

Kupac može raskinuti ugovor i bez ostavljanja naknadnog roka ako mu je Prodavatelj nakon obavijesti o nedostacima priopćio da neće ispuniti ugovor ili ako iz okolnosti konkretnog slučaja očito proizlazi da Prodavatelj neće moći ispuniti ugovor ni u naknadnom roku, kao i u slučaju kad Kupac zbog zakašnjenja Prodavatelja ne može ostvariti svrhu radi koje je sklopio ugovor.

Ako Prodavatelj u naknadnom roku ne ispuni ugovor, on se raskida po samom zakonu, ali ga Kupac može održati ako bez odgađanja izjavi Prodavatelju da ugovor održava na snazi.

Prodavatelj je ovlašten odbiti uklanjanje nedostatka ako su popravak i zamjena nemogući ili bi mu time bili prouzročeni nerazmjerni troškovi uzimajući u obzir sve okolnosti, a osobito vrijednost stvari bez nedostatka, značaj nedostatka i pitanje može li se popravak odnosno zamjena obaviti bez znatnih neugodnosti za kupca.

Kada je Kupac pravna osoba na njega se odnose pravila o materijalnom nedostatku propisana Zakonom o obveznim odnosima te se na njega ne primjenjuju pravila iz ovog odjeljka „Materijalni nedostaci“.

Sve prigovore, potrošač može poslati putem pošte na adresu Sancta Domenica d.o.o., Dr.Franje Tuđmana 69, 10431 Sveta Nedelja ili elektroničkom poštom na podrska@sancta-domenica.hr" podrska@sancta-domenica.hr ili osobno u poslovnim prostorijama prodavatelja na adresi SD trgovina u kojoj su platili i/ili preuzeli proizvod.

Kako bi potrošaču Prodavatelj odgovorio na pisani prigovor koji nije upućen elektroničkom poštom, mole se potrošači da navedu točne podatke o svome imenu i prezimenu te adresi na koju će im biti dostavljen odgovor. Odgovor na prigovor potrošača Prodavatelj zakonski mora dati u pisanom obliku najkasnije u roku 15 dana od dana primitka prigovora.  

 

Jednostrani raskid ugovora i povrat

  1. Svaki Korisnik ima mogućnost pregledati Uvjete korištenja klikom na link koji se nalazi na dnu svake stranice pod " Uvjeti korištenja", a Kupcu će Uvjeti korištenja biti dostavljeni na predloženu e-mail adresu u PDF formatu.
  2. Kupac može jednostrano raskinuti Ugovor u roku od 14 (četrnaest) dana od predaje robe u posjed Kupcu bez navođenja razloga. Kupac pritom nema pravo na jednostrani raskid Ugovora ako je:

- ugovor o uslugama trgovac u potpunosti ispunio, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovoga odsjeka ako usluga bude u potpunosti ispunjena
- predmet ugovora roba ili usluga čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja trgovca, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava potrošača na jednostrani raskid ugovora
- predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji potrošača ili koja je jasno prilagođena potrošaču
- predmet ugovora lako pokvarljiva roba ili roba kojoj brzo istječe rok uporabe
- predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave
- predmet ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima
- predmet ugovora isporuka alkoholnih pića čija je cijena ugovorena u trenutku sklapanja ugovora, a dostava može uslijediti tek nakon 30 dana, ako je cijena ovisna o promjenama na tržištu koje su izvan utjecaja trgovca
- potrošač posebno zahtijevao posjet trgovca radi obavljanja hitnih popravaka ili poslova održavanja, s time da ako prilikom takvog posjeta, uz one usluge koje je potrošač izrijekom zahtijevao, trgovac pruži i neke druge usluge, odnosno isporuči i neku drugu robu osim one koja je nužna za obavljanje hitnih popravaka ili poslova održavanja, potrošač ima pravo na jednostrani raskid ugovora u vezi s tim dodatnim uslugama ili robom
- predmet ugovora isporuka zapečaćenih audio snimaka ili videosnimaka, odnosno računalnih programa, koji su otpečaćeni nakon isporuke
- predmet ugovora isporuka novina, periodičnog tiska ili magazina, s iznimkom pretplatničkih ugovora za takve publikacije
- ugovor sklopljen na javnoj dražbi
- predmet ugovora pružanje usluge smještaja koji nije namijenjen stanovanju, pružanje usluge prijevoza robe, usluge najma vozila, usluge isporuke hrane i pića ili usluga vezanih uz slobodno vrijeme, ako je ugovoreno da usluga bude pružena određenog datuma ili u određenom razdoblju
- predmet ugovora isporuka digitalnog sadržaja koji nije isporučen na tjelesnom mediju ako je ispunjenje ugovora započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će time izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora.

  1.      Da bi korisnik mogao ostvariti pravo na jednostrani raskid Ugovora, mora obavijestiti Prodavatelja o svojoj odluci o jednostranom raskidu Ugovora prije isteka roka. Korisnik može Prodavatelja obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom u kojoj će navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona, telefaksa ili adresu elektroničke pošte, a može koristiti i priloženi primjer obrasca za jednostrani raskid ugovora. Korisnik izjavu može poslati poštom (na Sancta Domenica d.o.o., Dr. Franje Tuđmana 69, 10431 Sveta Nedelja), telefaksom na 01/33 69 556 ili elektroničkom poštom na podrska@sancta-domenica.hr, u kojoj je potrebno navesti: broj računa, datum računa, ime i prezime, adresu, broj telefona, telefaksa ili adresu elektroničke pošte.

Obrazac za jednostrani raskid Ugovora nalazi se na Sancta Domenica web stranici 

Primjerak Obrasca za jednostrani raskid ugovora koji se nalazi na mrežnoj stranici Prodavatelja Kupac može elektronički ispuniti i poslati. Prodavatelj će dostaviti potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora bez odgađanja, elektroničkom poštom.

  1.      Ako korisnik jednostrano raskine Ugovor, izvršit će mu se povrat novca koji je od njega primljen, uključujući i troškove isporuke, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 (četrnaest) dana od dana kada Prodavatelj zaprimi odluku Kupca o jednostranom raskidu Ugovora, osim ukoliko je Kupac odabrao drugu vrstu isporuke, a koja nije najjeftinija standardna isporuka koja je ponuđena. Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji je Kupac izvršio uplatu. U slučaju da Kupac pristaje na drugi način povrata plaćenog iznosa, ne snosi nikakve troškove u odnosu na povrat. Povrat novca Prodavatelj može izvršiti tek nakon što mu roba bude vraćena ili nakon što mu bude dostavljen dokaz da je roba poslana nazad.
  2.      Kupac je dužan robu predati ili je poslati na adresu Sancta Domenica d.o.o. logistički centar, Jankomir 25 (hala 10), 10000 Zagreb bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 (četrnaest) dana od dana kada je Prodavatelju uputio svoju odluku o jednostranom raskidu Ugovora.
  3.      Izravne troškove povrata robe Kupac mora snositi sam. Preporuča se da Kupac prije raskida Ugovora nazove na broj telefona 01/33 69 550 ili se javi na podrska@sancta-domenica.hrkako bi mu bio objašnjen postupak vraćanja robe.
  4.      Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja Proizvodom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti Proizvoda. Kako bi potrošač utvrdio prirodu, obilježja i funkcionalnosti Proizvoda isti može postupati s Proizvodom i pregledati ga isključivo na način na koji je to uobičajeno pri kupnji Proizvoda u prostorijama Prodavatelja. U periodu u kojem potrošač ostvaruje pravo povrata robu mora čuvati s dužnom pažnjom.
  5.    U slučaju umanjenja vrijednosti proizvoda koje je rezultat prekomjernog rukovanja Proizvodom Prodavatelj će procijeniti umanjenje vrijednosti Proizvoda uzimajući u obzir objektivne kriterije svakog pojedinog slučaja te će o tome izvijestiti Kupca.
  6.    Ako je na zahtjev Kupca izvršavanje usluge započelo tijekom roka za jednostrani raskid Ugovora, Kupac je dužan platiti Prodavatelju iznos koji je razmjeran onom što je isporučeno do trenutka kada je Kupac obavijestio Prodavatelja o jednostranom raskidu Ugovora.

 

Prodaja artikala sa nedostatkom

Artikli s otvorenom ambalažom mogu imati manje nedostatke (otvorena ambalaža, oštećena ambalaža, oštećen artikl, korišten artikl, servisirani artikl) i mogu se vratiti u prodaju. Vrsta nedostatka na artiklu ili ambalaži, odnosno stanje artikla navedeno je unutar opisa svakog artikla.

Svi otvoreni artikli u Sancta-Domenica d.o.o. prolaze pregled prilikom kojeg se određuje vrsta nedostatka. Svi pregledani artikli u mogućnosti su obavljati funkcije za koje su namijenjeni prema specifikaciji proizvođača. Prilikom pregleda artikla ovisno o starosti i vrsti nedostatka na odgovarajući način utvrđuje se i novo razdoblje jamstva koje je navedeno za svaki artikl. U slučaju da artikl ne radi, Kupac ima pravo na jamstveni popravak u roku naznačenom na artiklu i na odustajanje od ugovora u istim rokovima koji vrijede za druge artikle. Za uređaje sa nedostacima, s kojima je Korisnik upoznat prilikom kupovine, naknadne reklamacije za te vrste nedostataka ne uvažavamo.

Vrste nedostataka artikala s oznakom otvorena ambalaža:

Otvorena ambalaža: Artikl ima otvorenu ambalažu, ali je potpuno funkcionalan i nema nikakvih oštećenja. Cijena je dodatno snižena, a važeći je navedeni jamstveni rok.

Oštećena ambalaža: Artikl ima oštećenu, nepotpunu ili neoriginalnu ambalažu, ali je potpuno funkcionalan. Cijena je dodatno snižena, a važeći je navedeni jamstveni rok.

Oštećeni artikl: Artikl ima manje estetsko oštećenje, možda postoje znakovi korištenja i možda ima oštećenu ambalažu. Cijena je dodatno snižena, a važeći je navedeni jamstveni rok.

Korišteni artikl: Kupac je vratio artikl. Korišten je i možda mu je malo oštećena ambalaža. Cijena je dodatno snižena, a važeći je navedeni jamstveni rok.

Servisirani artikl: Artikl je servisiran u ovlaštenom servisu. Artikl je potpuno funkcionalan. Cijena je dodatno snižena, a važeći je navedeni jamstveni rok.

Izložbeni artikl: Artikl je bio izložen u poslovnici. Možda postoje znakovi korištenja i možda ima oštećenu ili neoriginalnu ambalažu. Cijena je dodatno snižena, a važeći je navedeni jamstveni rok.

 

Izvansudsko rješavanje potrošačkih sporova

U slučaju eventualnog spora Prodavatelj i potrošač će spor riješiti mirnim putem, a ukoliko nije moguće nadležan je stvarno i mjesno nadležan sud u Republici Hrvatskoj uz primjenu hrvatskog prava.

Rješavanje sporova je moguće pred drugim centrima za mirenje.

Potrošačke sporove moguće je rješavati putem ODR platforme Europske komisije:

 HYPERLINK "https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HR" https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HR .

 

Ostale odredbe

  1. Prodavatelj daje pravo Kupcima koristiti sve usluge na „sancta-domenica.hr“ samo za osobne potrebe, u nekomercijalne svrhe. Promjena sadržaja na „sancta-domenica.hr“, u bilo kojem njegovom obliku, zabranjena  je kao i kopiranje, javno izvođenje i sl. Uporaba sadržaja „sancta-domenica.hr“ na drugim web stranicama je zabranjena.
  2. Prodavatelj zadržava pravo dati prava za objavljivanje bilo kojeg materijala, dijelova „sancta-domenica.hr“ trećoj osobi samo u slučaju sklopljenog ugovora koji uređuje prava i obveze Prodavatelja i trećeg koji objavljuje informaciju.
  3. Pri kupnji bilo kojeg proizvoda, koji je predmet autorskih prava ili prava intelektualnog vlasništva, Prodavatelj ne daje nikakva dodatna prava korištenja i objavljivanja, osim izrijekom dano pravo ili dozvola od proizvođača / distributera proizvoda.
  4. Kada „ sancta-domenica.hr “ odgovarajućim linkovima pruža mogućnost posjeta drugih web stranica drugih osoba, iste nisu u vlasništvu Prodavatelja i ovi Uvjeti korištenja u slučaju korištenja predmetnih web stranica na primjenjuju se u odnosu na Prodavatelja i Kupca. Prodavatelj te web stranice ne kontrolira i ne preuzima nikakvu odgovornost za bilo koju od njih ili njihov sadržaj. Posjet tim stranicama u cijelosti je na vlastiti rizik Kupca i Prodavatelj ne snosi nikakvu odgovornost.
  5. Iako Prodavatelj ulaže izraziti napor kako bi sve objavljene informacije o proizvodu bile točne, moguće je da informacije o određenom proizvodu nisu ažurirane ili točne, a u kom slučaju će Prodavatelj obavijestiti Kupca koji je podnio narudžbu nakon čega Kupac ima pravo ostati kod svoje narudžbe ili je izmijeniti. Fotografije uz proizvode samo su ilustrativne prirode.
  6. Prodavatelj  zadržava pravo na objavljivanje sadržaja na engleskom jeziku u slučajevima kada se radi o nazivu proizvoda, dijelova istih ili funkcija na engleskom jeziku; o izrazima na engleskom jeziku koji su općeprihvaćeni u hrvatskom jeziku odnosno da se radi o zajedničkoj terminologiji te kad postoji rizik da se značajne informacije ne mogu dovoljno precizno prevesti na hrvatski jezik, a da se ne izgubi njihovo značenje i smisao.

Kontakti

Za sve informacije, pohvale, primjedbe, reklamacije kao i svake druge obavijesti Kupci se mogu obratiti Prodavatelju na:
adresu: Sancta Domenica d.o.o., Dr.Franje Tuđmana 69, 10431 Sveta Nedelja

Telefon: +385 72 33 69 55

Faks: +385 1 3369 556
e-mail: podrska@sancta-domenica.hr

 

Prilog I

OBRAZAC ZA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA 

PDF obrazac možete skinuti ovdje

Za Sancta Domenica d.o.o., Dr.Franje Tuđmana 69, 10431 Sveta Nedelja, telefon: +385 72 33 69 55, adresa e-pošte: podrska@sancta-domenica.hr

OSOBNI PODACI KUPCA PODACI O NARUDŽBI
Ime i prezime: Datum narudžbe:
Adresa: Šifra narudžbe:
Email: Broj računa:
IBAN*:  

 

Ja, (ime i prezime)______________________________ ovime izjavljujem da jednostrano raskidam Ugovor o kupoprodaji niže navedenih roba ili usluga :

 

R.B. ŠIFRA PROIZVODA OPIS PROIZVODA

RAZLOG** (molimo upišite broj)

1.      
2.      
3.      
4.      
5.      

 

RAZLOG RASKIDA UGOVORA: 1 - Nije ono što sam očekivao/la 2 - Ne odgovara mi veličina/dimenzija 3 - Ne sviđa mi se

 

**Kako biste nam pomogli da što kvalitetnije upravljamo informacijama na webu, molimo Vas navedite razlog raskida ugovora upisom broja u polje "RAZLOG". * Ovo polje nije obavezno

*IBAN: podatak se koristi za povrat sredstava plaćenih pouzećem (ovo polje nije obavezno)

 


Mjesto i datum Vlastoručni potpis
  (nije potreban ako se obrazac dostavlja putem e-pošte)

 

 

 

 

Ovi uvjeti produljenog održavanja i SD+ zaštite odnose se na slučajeve kupnje produljenog održavanja i SD+ zaštite

OPĆI UVJETI PRODULJENOG ODRŽAVANJA I SD+ ZAŠTITE

 

Članak 1.

Primjena

 

1)           Ovi opći uvjeti primjenjuju se na dobrovoljno, ugovoreno produljeno održavanje u kojem Sancta Domenica d.o.o., Dr. Franje Tuđmana 69, Sveta Nedelja, OIB: 35409850545 (dalje u tekstu: Sancta Domenica) Korisniku odgovara za određene nedostatke materijala i izvedbe kupljenog uređaja nakon proteka zakonskog jamstva od dvije godine (osim mobilnih telefona, tableta, pametnih satova i narukvica); te na dobrovoljnu, ugovorenu SD+ zaštitu za trajanja koje Sancta Domenica pod određenim uvjetima odgovara Korisniku za štetu nastalu lomom ekrana mobilnog telefona, tableta, pametnog sata i narukvice, kao i određena ostala oštećenja tih uređaja.

 

2)           U slučaju problema s uređajem, prava Korisnika prema prodavatelju ili proizvođaču uređaja pokrivenih jamstvom zajamčena su Zakonom o obveznim odnosima, Zakonom o zaštiti potrošača i drugim relevantnim zakonskim propisima. Ovi uvjeti ne umanjuju prava koja Korisnici imaju temeljem zakonskog jamstva niti odgovornost prodavatelja za nedostatke proizvoda. Produljeno održavanje i SD+ zaštita ne zamjenjuje ta prava niti ih poništavaju. Produljeno održavanje i SD+ zaštita dodatne su ugovorne zaštite pored zakonskog jamstva kojeg je, sukladno primjenjivim odredbama Zakona o potrošačima, Zakona o obveznim odnosima i drugim relevantnim zakonskim propisima, obvezan dati prodavatelj, odnosno proizvođač uređaja.

 

Članak 2.

Značenje pojmova

 

1)           Pojedini pojmovi u ovim Uvjetima imaju sljedeće značenje:

 

  • - "Sancta Domenica'' – davatelj produljenog održavanja i SD+ zaštite;
  • - ''Korisnik'' – kupac koji je ugovorio Produljeno održavanje i/ili SD+ zaštitu;
  • - ''Uređaj'' – elektronički uređaj namijenjen kućnoj upotrebi i/ili poslovnoj upotrebi (ako nije osnovno sredstvo za rad). Ne odnosi se na izložbene uređaje starije od 12 mjeseci;
  • - ''SD+ zaštita'' – ugovorna zaštita od oštećenja te loma ekrana mobilnih telefona, tableta, pametnih satova i narukvica koju Sancta Domenica pruža Korisnicima;
  • - ''Osnovno jamstvo'' – zakonom propisano jamstvo za razdoblje od 2 godine od kupnje uređaja u kojem Sancta Domenica odgovara kupcima za materijalne nedostatke kupljenog uređaja;
  • - ''Produljeno održavanje'' – održavanje koje Sancta Domenica pruža kao dodatnu uslugu Korisnicima nakon završetka osnovnog jamstva, a ovisno o kupljenoj usluzi može trajati jednu, dvije ili tri godine nakon završetka osnovnog jamstva od dvije godine. Produljeno održavanje ne može se ugovoriti za mobilne telefone, tablete, pametne satove i narukvice;

 

Članak 3.

Produljeno održavanje

 

1)           Produljeno održavanje moguće je ugovoriti samo u trenutku kupnje uređaja.

2)           Predmet produljenog održavanja ne mogu biti mobilni telefoni, tableti, pametni satovi i narukvice.

3)           Produljeno održavanje može se ugovoriti u trajanju od 1, 2 ili 3 godine, a aktivira se protekom 24 sata dana isteka osnovnog jamstva od dvije godine. Trajanje produljenog održavanja izraženo je brojem iza znaka + :

  • - Produljeno održavanje 2+1,
  • - Produljeno održavanje 2+2,
  • - Produljeno održavanje 2+3.

 

4)           Sancta Domenica u ugovorenom razdoblju produljenog održavanja odgovara Korisniku za određene nedostatke materijala i izvedbe kupljenog uređaja, osim u slučajevima navedenim u članku 7. ovih Općih uvjeta.

5)           Korisnik za vrijeme trajanja produljenog održavanja ima pravo na naknadu štete do visine nabavne vrijednosti kupljenog uređaja.

6)           Neovisno o ugovorenom razdoblju, produljeno održavanje prestaje vrijediti u slučaju potpunog gubitka ili krađe uređaja, te u slučaju prodaje uređaja trećoj osobi (produljeno održavanje prestaje na dan sklapanja ugovora o kupoprodaji).

 

Članak 4.

SD+ zaštita od oštećenja

 

1)           Korisnik može u trenutku kupnje ugovoriti zaštitu mobilnih telefona, tableta, pametnih satova i narukvica od oštećenja, u trajanju od jedne ili dvije godine.

2)           Zaštita od oštećenja vrijedi 1 ili 2 godine od datuma kupnje uređaja, ovisno o vrsti sklopljenog ugovora. Neovisno o ugovorenom razdoblju, zaštita prestaje vrijediti u slučaju potpunog gubitka ili krađe uređaja, bez obzira je li šteta naknađena ili nije.

3)           Sancta Domenica se u okviru ugovorene usluge obvezuje Korisniku naknaditi stvarno nastalu štetu na uređaju koja je nastala kao posljedica:

 

  • - fizičkog oštećenja,
  • - uništenja uslijed požara uključujući štetu od dima i čađe, udara groma, eksplozije, pada zrakoplova ili njegovih dijelova/tereta,
  • - gašenja požara,
  • - oluje i tuče,
  • - izljeva vode,
  • - poplave i bujice,
  • - lavine,
  • - djelovanja mehaničke sile svih vrsta predmeta bez vlastite i tuđe sile,
  • - kratkog spoja,
  • - promjene napona (prenapon, podnapon, električni naboj, elektromagnetske smetnje),
  • - indirektnog udara groma,
  • - implozije ili drugog djelovanja pri podtlaku,
  • - nepažnje osiguranika pod kojom se podrazumijeva pad, lom i iznenadno djelovanje tekućine.

 

4)           Sancta Domenica ne odgovara Korisniku za slučajeve navedene u članku 7. ovih Općih uvjeta.

5)           Korisnik za vrijeme trajanja ugovorene SD+ zaštite ima pravo na naknadu štete za isključivo jedan od slučajeva navedenih u stavku 3. ovog članka.

6)           Neovisno o ugovorenom razdoblju, SD+ zaštita prestaje vrijediti u slučaju potpunog gubitka ili krađe uređaja, te u slučaju prodaje uređaja trećoj osobi (SD+ zaštita prestaje na dan sklapanja ugovora o kupoprodaji).

 

Članak 5.

SD+ zaštita od loma ekrana

 

1)           Korisnik može u trenutku kupnje ugovoriti zaštitu mobilnih telefona, tableta, pametnih satova i narukvica od loma ekrana, u trajanju od jedne ili dvije godine.

2)           Zaštita od loma ekrana vrijedi 1 ili 2 godine od datuma kupnje uređaja, ovisno o vrsti sklopljenog ugovora. Neovisno o ugovorenom razdoblju, zaštita prestaje vrijediti u slučaju potpunog gubitka ili krađe uređaja, bez obzira je li šteta naknađena ili nije.

3)           Sancta Domenica se u okviru ugovorene usluge obvezuje Korisniku naknaditi stvarno nastalu štetu na uređaju koja je nastala nepažnjom Korisnika (pad, lom,) ili djelovanjem mehaničke sile svih vrsta predmeta bez vlastite ili tuđe krivnje, a što ima za posljedicu oštećenje ekrana.

4)           Sancta Domenica ne odgovara Korisniku za slučajeve navedene u članku 7. ovih Općih uvjeta.

5)           Korisnik za vrijeme trajanja ugovorene SD+ zaštite ima pravo na naknadu štete za isključivo jedan od slučajeva navedenih u stavku 3. ovog članka.

6)           Neovisno o ugovorenom razdoblju, SD+ zaštita prestaje vrijediti u slučaju potpunog gubitka ili krađe uređaja, te u slučaju prodaje uređaja trećoj osobi (produljeno održavanje prestaje na dan sklapanja ugovora o kupoprodaji).

 

Članak 6.

Opseg odgovornosti

 

1)           U slučaju da se, sukladno sklopljenom ugovoru i odredbama ovih Općih uvjeta, utvrdi nedostatak ili oštećenje uređaja Korisnika, Sancta Domenica je obvezna Korisniku naknaditi trošak popravka uređaja do visine nabavne vrijednosti uređaja.

2)           Ukoliko uređaj nije moguće popraviti ili je trošak popravka uređaja veći od nabavne vrijednosti uređaja u trenutku nastanka oštećenja (totalna šteta), Sancta Domenica će Korisniku naknaditi iznos nabavne cijene takvog novog uređaja, umanjenog za vrijednost ostatka oštećenog uređaja ako isti ostaje na raspolaganju Korisniku.

3)           Ukoliko nije moguće nabaviti isti takav uređaj ili se isti više ne proizvodi, Sancta Domenica je obvezna Korisniku naknaditi iznos cijene novog uređaja koji je prema tehničkim karakteristikama najsličniji uređaju koji je pretrpio totalnu štetu (što će odrediti ovlašteni servis ili drugi servis određen od strane Sancta Domenice), umanjeno za vrijednost ostatka oštećenog uređaja ako isti ostaje na raspolaganju Korisniku.

4)           Procjena visine troškova popravka određuje se prema pisanom očitovanju od strane ovlaštenog servisa ili drugog servisa određenog od strane Sancta Domenice.

 

Članak 7.

Ograničenje odgovornosti  

 

1)           Sancta Domenica ne odgovara za nedostatke materijala i izvedbe uređaja u tijeku ugovorenog produljenog održavanja, kao ni lom i oštećenje ekrana u tijeku ugovorene SD+ zaštite, koji se pojave:

  • - zbog uporabe neispravnog uređaja, a s kojom činjenicom neispravnosti je Korisnik morao biti upoznat;
  • - zbog djelovanja okoliša i/ili uporabe i ne mogu se pripisati samostalnom incidentu (ne odnosi se na nedostatke materijala i izvedbe uređaja);
  • - zbog neposrednih posljedica trajnog utjecaja i djelovanja kemijskih, toplinskih ili mehaničkih uvjeta smještaja (korozije, zračenja, starenja, prekomjernih vibracija i sl.);
  • - zbog redovne uporabe uređaja za svrhe za koje je uređaj proizveden, a koji nisu nastali kao posljedica slučajeva koji su obuhvaćeni ugovorom;
  • - zbog starenja i habanja uređaja;
  • - zbog neprimjerene, nepropisne ili neuobičajene uporabe, podešavanja i/ili čišćenja uređaja, ako takvi postupci nisu u skladu s uputama proizvođača uređaja;
  • - zbog dugotrajnog kemijskog ili termičkog djelovanja na uređaju, te ne odgovara za eventualne troškove servisiranja, namještanja i čišćenja, kao niti postupno pogoršanje radnog učinka   uređaja;
  • - zbog namjere ili krajnje nepažnje Korisnika (što utvrđuje ovlašteni servis ili drugi servis određen od strane Sancta Domenice);
  • - zbog puštanja u rad prije konačnog popravka;
  • - zbog kršenja tehničkih propisa, zaštitnih mjera i pravila tehničkog korištenja uređaja te nepravilnog rukovanja uređajem;
  • - u garancijskom/jamstvenom roku u kojem je odgovoran proizvođač (odnosi se isključivo na produljeno održavanje);
  • - na svim vrstama softvera (uključujući operativne sustave, pogonske softvere, pogonske programe, pomoćne programe, itd.) odnosno koji su posljedica računalnih virusa, grešaka u  programiranju ili softveru i koji djeluju na ili kroz softver ili nosače podataka. Korisnik je osobno odgovoran za programe, pogonske programe, podatke i njihovu funkcionalnost. Sancta Domenica ne odgovara za gubitak podataka i softvera. Sancta Domenica ne odgovara za troškove popravka u slučaju nedostataka i nepravilnosti vezanih uz softvere, operativne      sustave, viruse, kompatibilnost, spašavanje podataka, vraćanje sustava, ponovno prikupljanje podataka, itd.;
  • - zbog nestručne ugradnje, neprikladnog popravka ili preinaka izvršenih od strane trećih osoba koje nisu stručno osposobljene i ovlaštene za takve zahvate;
  • - zbog uporabe uređaja u svrhe protivne uputama o uporabi i svrsi koje je proizvođač naznačio;
  • - pri uklanjanju zanemarivih nedostataka, a naročito ogrebotine i ostale greške u izgledu uređaja koje su estetske prirode i ne utječu na tehničku uporabljivost uređaja;
  • - kao posljedica dugotrajnog djelovanja vlage ili kamenaca (utvrđeno od strane ovlaštenog         servisa ili drugog servisa određenog od strane Sancta Domenice);
  • - zbog uporabe neispravne ili pogrešne eksterne dodatne opreme (primjerice: pričvršćenja, podzemna kućišta, itd.);
  • - zbog oružja ili naprava čija razorna snaga potječe od atomske ili nuklearne fizije i/ili fuzije ili drugih sličnih reakcija ili radioaktivnih tvari;
  • - zbog radioaktivnog, otrovnog, eksplozivnog ili bilo kojeg drugog opasnog svojstva radioaktivnih tvari;
  • - zbog opasnosti koje su u neposrednoj vezi s potresom;
  • - zbog rata, građanskog rata, revolucije, ustanka, nemira koji nastanu iz takvih događaja, ratnih oružja, zarobljavanja, zapljena, ograničenja ili zadržavanja i posljedicama tih događaja ili pokušaja da se izvrše sabotažom, detonacijom eksploziva, ako osoba koja to radi djeluje zlonamjerno ili iz političkih pobuda, građanskih nemira, nasilja ili drugih sličnih događaja.
  • - zbog čina terorizma ili su s tim u vezi;
  • - na uklonjivim eksternim diskovima;
  • - na pomoćnoj i potrošnoj robi koju je proizvođač definirao kao potrošni materijal ili potrošni dio, u što svakako spadaju vanjske tipkovnice, miševi, daljinski upravljači, punjači, baterije, toneri, mehanizmi za taljenje, tinta, ugljične četkice, bubnjevi i žaruljice, i u slučaju kada su isti pakirani zajedno s uređajem;
  • - na svim vrstama alata;
  • - na ostalim dijelovima koji moraju biti zamijenjeni tijekom trajanja elektroničkog uređaja;
  • - na zasebno kupljenoj dodatnoj opremi odnosno dodatno ili naknadno kupljenoj dodatnoj opremi;
  • - na uređajima kupljenim za daljnju prodaju ili stjecanje prihoda (sredstvo rada);
  • - na uređajima danim u najam ili u zalog;
  • - na uređajima sa serijskim pogreškama proizvođača.

 

2)           Sancta Domenica ne odgovara za oštećenja/nedostatke koji nisu na hardveru uređaja, niti za troškove analize oštećenja/nedostatka bez utvrđene pogreške na hardveru.

3)           Sancta Domenica neće odgovarati za nedostatke materijala i izvedbe uređaja u tijeku ugovorenog produljenog održavanja, kao ni lom i oštećenje ekrana u tijeku ugovorene SD+ zaštite, ako se iste zbog nedostavljanja uređaja ne mogu dokazati (izuzeto je potpuno uništenje uređaja uslijed više sile).

4)           Sancta Domenica ne odgovara za posredne štete (npr gubitak zarade, kazne, itd.) nastale zbog nedostataka materijala i izvedbe uređaja u tijeku ugovorenog produljenog održavanja, odnosno loma ili oštećenja ekrana u tijeku ugovorene SD+ zaštite.

 

Članak 8.

Teritorijalno ograničenje

 

Odgovornost Sancta Domenice po sklopljenom ugovoru o produljenom održavanju, odnosno po ugovorenoj SD+ zaštiti, ograničava se na teritorij Republike Hrvatske.

 

Članak 9.

Prijava ugovorenog slučaja

 

1)           U svrhu ostvarivanja prava na naknadu štete, Korisnik je dužan istu prijaviti na e-mail adresu podrska@sancta-domenica.hr.

2)           Prijavi štete potrebno je priložiti dokaz o kupnji uređaja (npr. račun ili jamstveni list) te ostale dokaze na zahtjev Sancta Domenice (npr. fotografija oštećenja, ponuda za popravak uređaja, itd.).

3)           Odgovor na zaprimljenu prijavu štete Sancta Domenica će Korisniku dostaviti u roku od 7 radnih dana od dana zaprimanja cjelokupne dokumentacije.

 

Članak 10.

Zaštita osobnih podataka

 

1)           U slučaju prijave ugovorenog slučaja sukladno članku 9., doći će do prikupljanja, obrade i dijeljenja podataka Korisnika s osiguravajućom kućom. Voditelj obrade je Sancta Domenica d.o.o., sa sjedištem u Svetoj Nedelji, Dr. Franje Tuđmana 69, osobni identifikacijski broj (OIB): 35409850545, a službenika za zaštitu podataka možete kontaktirati putem e- maila radelic@radelic.hr . Osobne podatke ne dijelimo sa trećim osobama, osim ako nas propis obvezuje na dostavu podataka.

2)           Podaci se prikupljaju u svrhu ispunjenja prava i obveza koje proizlaze iz ugovorene usluge, odnosno radi obrade prijave osiguranog slučaja Korisnika i daljnjeg postupanja po prijavi. Ako se podaci obrađuju u drugu svrhu, prije obrade pružit ćemo vam informacije o toj drugoj svrsi te sve druge relevantne informacije.

3)           Pristup Vašim osobnim podacima ima osoba ovlaštena posebnom odlukom Voditelja obrade koju će Voditelj obrade zadužiti za obradu prijave osiguranog slučaja. Sve osobe koje mogu pristupiti Vašim osobnim podacima prilikom vršenja svojih redovnih radnih obveza potpisali su Izjave o povjerljivosti. Nadalje, moramo naglasiti kako je moguće otkrivanje Vaših osobnih podataka ovlaštenoj trećoj strani ako to zahtijevaju ili dopuštaju obvezujući propisi (npr. državna tijela, sudovi i druge treće strane koje se smatraju javnim tijelima).

4)           Voditelj obrade obrađuje podatke kao što su ime, prezime, OIB te podaci o proizvodu.

5)           Vaši osobni podaci se čuvaju sukladno prisilnim propisima RH, za vrijeme trajanja ugovornog odnosa.

6)           Vaša prava su slijedeća:

 - Pravo na pristup: imate pravo dobiti od nas potvrdu o tome obrađuju li se vaši osobni podaci, te ako se takvi osobni podaci obrađuju, pristup osobnim podacima. Informacije o pristupu uključuju - između ostalog - svrhe obrade, kategorije osobnih podataka o kojima je riječ, primatelje ili kategorije primatelja kojima su osobni podaci bili ili će biti otkriveni. Međutim, to nije bezuvjetno pravo i interesi drugih pojedinaca mogu ograničiti vaše pravo pristupa. Imate pravo dobiti kopiju osobnih podataka koji se obrađuju.

 - Pravo na ispravak: Imate pravo ishoditi od nas ispravljanje vaših netočnih osobnih podataka. Uzimajući u obzir svrhe obrade imate pravo dopuniti nepotpune osobne podatke, među ostalim i davanjem dodatne izjave.

 - Pravo na brisanje ("pravo na zaborav"): Pod određenim uvjetima, imate pravo ishoditi od nas brisanje vaših osobnih podataka i mi možemo biti obvezni izbrisati takve osobne podatke.

 - Pravo na ograničenje obrade: Pod određenim uvjetima, imate pravo ishoditi od nas ograničenje obrade vaših osobnih podataka. U tom će slučaju odgovarajući podaci biti označeni i mogu biti obrađeni samo u određene svrhe.

 - Pravo na prigovor: Pod određenim uvjetima, imate pravo na prigovor u bilo kojem trenutku na obradu vaših osobnih podataka, iz razloga koji se odnose na vašu konkretnu situaciju ili kada se osobni podaci obrađuju u cilju izravnog marketinga te možete tražiti od nas da više ne obrađujemo vaše osobne podatke.

 - Pravo na prenosivost podataka: Pod određenim uvjetima, imate pravo zaprimiti osobne podatke koji se odnose na vas, koje ste nam pružili u strukturiranom, uobičajeno upotrebljivom i strojno čitljivom formatu i imate pravo prenijeti te podatke drugom voditelju obrade, bez našeg ometanja.

 - Ukoliko želite saznati više ili želite koristiti jedan ili više od gore navedenih prava, slobodno kontaktirajte našeg službenika za zaštitu podataka putem e-mail: radelic@radelic.hr.

7)     Ukoliko smatrate da se Vaša prava krše imate pravo podnijeti pritužbu Agenciji za zaštitu osobnih podataka.